Menü

GAS

A GAS kiváló minőségű ruházati termékeiről elhíresült olasz márka, a mai napig a Grotto család tulajdonában és irányítása alatt áll.

A cég alapítója Claudio Grotto karrierje a divatszakmában a ’70-es évek elején indult. A márka ismertségét erősítette meg az 56 országban található 3000 értékesítési pont. A vállalat erős vertikális értékesítési stratégiával rendelkezik, melyet világviszonylatban alkalmaz.

A kettős szivárvány logot, mely a márka minden alapvető értékét magába foglalja - összhang, pozitivitás és vitalitás – a napfényben két egymást keresztező szivárvány varázslatos látványa inspirálta.

Claudio Grotto, a vállalat alapítója és vezetője ennek a természeti jelenségnek egy vihar után volt szemtanúja Fokvárosban, az Indiai- óceán és az Atlanti-óceán találkozásánál. Ez a kettős szivárvány logo a Grotto vállalat vezércsillaga a kollekciók, és a nemzetközi márka-kommunikációs stratégiák megalkotásakor.

Hírlevél
Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesülhess a legújabb akciókról!